|
|
|
Zajmujemy się produkcją i sprzedażą: programatorów do pamięci półprzewodnikowych, adapterów do programatorów, zestawów uruchomieniowych do procesorów 8-bitowych AVR. W naszej ofercie znajduje się także szeroki wachlarz sprzętu pomiarowego, oscyloskopów, zasilaczy laboratoryjnych, sprzętu lutowniczego. Dzięki bezpośredniej współpracy z producentami i dostawcami z całego świata możemy zaoferować najbardziej atrakcyjne ceny na rynku, oraz szeroki wybór modeli bezpośrednio z naszego magazynu.
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. |
Firma GOTRONIK jest autoryzowanym delerem i bezpośrednim przedstawicielem wielu wiodących producentów.
Firma Gotronik |
Gotronik to firma zajmująca się produkcją i sprzedażą programatorów uniwersalnych (np. Willem, Xprog, AVR), wszelkiego rodzaju adapterów uniwersalnych i specjalizowanych do programatorów, zestawów uruchomieniowo-rozwojowych dla mikroprocesorów 8-bitowych AVR, płytek prukowanych uniwersalnych PCB. Staramy się stale rozszeżać naszą ofertę aby była jak najszersza. |
GOTRONIK jest autoryzowanym dystrybutorem EETools Corporation.
http://eetools.com/ |
EETools Corporation producent wysokiej klasy programatorów uniwersalnych. W ofercie posiadamy bardzo dobrre programatory ChipMax2 oraz TopMax2 |
GOTRONIK jest bezpośrednim importerem produktów Xeltek
http://www.xeltek.com.cn/en/index.html |
W ofercie posiadamy uniwersalne programatory SuperPro500p, SuperPro600p, SuperPro501s, SuperPro601p, SuperPro5000E |
GOTRONIK jest bezpośrednim importerem produktów Wellon
http://www.http://weilei.com/ |
Wellon to średniej jakości programatory. Polecane do zastosowań domowych, oraz amatorów elektroników. Nie dla profesjonalnych zasstosowań. |
GOTRONIK jest autoryzowanym dystrybutorem Hantek.
http://www.hantek.com/english/ |
|
GOTRONIK jest autoryzowanym dystrybutorem Atten Electronics Co. Ltd.
http://www.attenelectronics.com/ |
|
GOTRONIK jest autoryzowanym dystrybutorem Zhaoxin Electronic
http://www.zaoxin.com/ |
|
Solomon Sorny Roong
http://soldering.com.tw/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telefon_1: (071) 351-10-31
Telefon_2: 501-814-982
Telefon_3: 507-011-247
E-mail: gotronik@gotronik.pl
gg: 45525778 - realizacja zamówień
gg: 8342724 - realizacja zamówień
gg: 5476656 - sprawy techniczne, serwis
gg: 1767965 - sprawy techniczne
Adres sklepu:
GOTRONIK PPHU
ul.Bystrzycka 69c (I piętro)
54-215 Wrocław
Godziny otwarcia: od 8 do 19 (od poniedziałku do piątku)
Mapka dojazdu:
mapa Google
|
|
REGULAMIN
Kupując na naszych aukcjach akceptujesz poniższy regulamin:
ZAKUPY
-
Cena towaru podana na każdej z aukcji jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
-
Do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki, której wysokość podana jest na każdej
z aukcji.
-
Każdy klient otrzymuje wraz z przesyłką paragon zakupu, w przypadku chęci otrzymania faktury prosimy o wypełnienie„Formularza opcji dostawy” wraz z zaznaczoną opcją „Proszę o wystawienie faktury na dane:”. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT proszę podawać koniecznie numer NIP.
-
W przypadku zmiany adresu dostawy prosimy także o wypełnienie „Formularza opcji dostawy”.
-
Wszystkie wiadomości wysłane przez klienta muszą być podpisane imieniem i nazwiskiem w celu identyfikacji kupującego.
ZWROT TOWARU
-
Zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 2 marca 2000r., o ochronie niektórych praw konsumentów(Dz.U. Nr 22, poz. 271), klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki nie dotyczy zakupów na faktury dla firm do celów zarobkowych
-
Zwracany towar nie może nosić śladów używania i być kompletny. Towary wcześniej zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwracane po zdjęciu opakowania lub plomby.
-
W przypadku odsyłki towaru do naszej firmy konieczne jest odpowiednie zabezpieczenie przedmiotu i jego oryginalnego opakowania. Jakiekolwiek uszkodzenia powstałe wskutek nieodpowiedniego zabezpieczenia przesyłki do transportu uniemożliwiają przyjęcie zwrotu towaru i wypłatę pieniędzy.
-
Do zwracanego towaru należy dołączyć pismo reklamacji/zwrotu wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT).
-
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek pobraniowych.
-
Po otrzymaniu zwrotu towaru w stanie kompletnym, klient otrzyma zwrot wartości produktu (zwrotowi nie podlegają poniesione koszty za dostawę i koszty odesłania towaru).
REKLAMACJA
-
Każdy zakupiony towar na naszych aukcjach posiada gwarancję i podlega wymianie jeśli posiada wady fabryczne.
-
Okres gwarancji na poszczególne produkty podany jest w Karcie Gwarancyjnej i rozpoczyna się od daty sprzedaży sprzętu.
-
W przypadku towaru sprzedawanego dla celów związanych z działalnością gospodarczą, odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru jest wyłączona (art. 558 §1 Kodeksu Cywilnego).
-
W przypadku uszkodzenia produktu w trakcie transportu,niezbędne jest sporządzenie protokołu uszkodzenia z kurierem
-
Po wykryciu usterki produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji/zwrotu, kserokopią dowodu zakupu oraz kartą gwarancyjną.
-
Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy w ciągu 14 dni roboczych od daty wysłania. W wyjątkowych przypadkach spowodowanych przez okoliczności niezależne od naszej firmy termin naprawy może ulec wydłużeniu do 30 dni roboczych.
-
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Serwis może obciążyć Nabywcę kosztami serwisowymi (ekspertyza, testy,materiały,transport itp).
-
Gwarancja obejmuje wyłącznie wady tkwiące w sprzęcie.
Gwarancją nie są objęte:
-
towary uszkodzone przez nieumiejętne użytkowanie nie zgodne z ich przeznaczeniem
-
uszkodzenia mechaniczne urządzeń
-
wszelkie uszkodzenia powstałe z winy użytkownika
-
samowolne naprawy, przeróbki lub zmiany konstrukcyjne urządzenia
-
uszkodzenia spowodowane przeciążeniem urządzenia wynikającym z nadmiernej eksploatacji urządzenia lub pracy w niewłaściwych warunkach
-
elementy naturalnego zużywające się takie jak np. elementy grzejne, żarówki itp.
-
uszkodzenia wynikające z przepięć sieci elektrycznej
-
We wszelkich sprawach nie uregulowanych powyżej mają zastosowanie przepisy
Kodeksu Cywilnego.
-
Przy zwrocie reklamowanego sprzętu Nabywca ponosi koszt naprawy bądź wymiany uszkodzonego sprzętu kiedy to stwierdzone uszkodzenia wynikają z przyczyn, za które Gwarant nie ponosi odpowiedzialności.
-
Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
-
Jakiekolwiek przesyłki wysyłane do firmy należy zapakować tak, aby nie uszkodziły się podczas transportu. Jeśli dojdzie do uszkodzenia, a firma kurierska podczas reklamacji stwierdzi niedostateczne zabezpieczenie przesyłki koszty uszkodzonego sprzętu ponosi wysyłający.
Zastrzegamy prawo odmowy naprawy gwarancyjnej jeśli z naszej oceny towar został niedostatecznie zabezpieczony na czas transportu. Obowiązkiem wysyłającego jest takie zabezpieczenie przesyłki, aby nie doszło do jej uszkodzenia podczas transportu.
-
Zastrzegamy możliwość naliczenia opłaty manipulacyjnej do przesyłek nieodpowiednio spakowanych do transportu. W przypadku przesłania towaru tylko w oryginalnym opakowaniu naliczamy opłatę w wysokości 20,00zł brutto za odpowiednie zabezpieczenie-spakowanie towaru. (co to jest niedostateczne opakowanie: zabezpieczenie oryginalnego opakowania tylko folią strecz, spakowanie większych przedmiotów do kopert bąbelkowych, foliopaków itp.)
|
|